Vad är på gång inom Jin Shin Jyutsu i Sverige

Claire Boelhouwers, Roger Klasson och jag (Helene Iliste) träffades igår och bytte behandlingar med varann, och pratade också om att planera lite kurser i framtiden – vi tänkte att det kunde vara bra att ha en 5-dagars klass runt 1 maj 2014, med förslag på att börja onsdag 30/4, och avsluta kursen söndag 4/5. Claire ska kontakta Scottsdale för att kolla vem av lärarna som är tillgänglig, så att vi kan komma ut med information i god tid. 

Vi pratade också om att ha en träff för de som har hållit på med Jin Shin Jyutsu förut, att försöka få igång ett community, för att eventuellt byta behandlingar, ha självhjälpsgrupper och studiegrupper, beroende på vad folk vill. Vi tänkte att vi kunde ha en träff i början på hösten, jag håller på att försöka leta rätt på folk som har hållit på förut, jag letar med hjälp av gamla JSJ deltagarlistor, så många telefonnummer och emailadresser är förstås ändrade – om det är någon av er JSJ kursdeltagare som läser det här, och vill vara med i communityt, så får ni gärna höra av er – kontaktinfo till mig finns på den här hemsidan!

Glad sommar!

/Helene

1 Comment (+add yours?)

  1. vessel36
    Jul 02, 2013 @ 20:29:04

    Hej! Jag kan väl tänka mig bli åter medlem i en JSJ förening, när jag var det i den första för många år sedan, på den tiden Derk Loeks var vår lärare.
    Min emailadress för meddelanden från er är: val.de.les.maisons@hotmail.com

    Jag ser att ni är på WordPress, där jag var förr, och är väl registrerad kvar där som det ser ut. Och min emailadress där var: vessel-36@hotmail.com

    Men vill ha era meddelanden till val.de.les.maisons-adressen.

    Gott att ni skapat en web för JSJ.

    Mvh

    Tage.

    Reply

Leave a Reply

July 2013
M T W T F S S
« Jun   Aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
