Mer om böcker…

Så, jag var inne på kontoret på Jin Shin Jyutsu institutet i Scottsdale igen, och insåg att det fortfarande var några böcker jag inte hade, så idag har jag inhandlat:

A Touching Good-Bye, av Judith B. Andry – för er som behöver handskas med kroniska sjukdomar, och/eller människor i livets slutskede, antingen för er själva eller för era klienter.

Matthias Roths CD, där han har läst in sekvenser från Marys Självhjälpsbok 1

Denna bok och CD går att få tag på via jsjinc.net för alla som är intresserade, man behöver inte ha gått någon kurs för att köpa dessa.

Jag är inte säker på hur det är med den här boken, om man måste ha gått någon kurs innan, jag måste fråga på JSJ institutet:

Jin Shin Jyutsu For Your Animal Companion, av Adele Leas

Men den här boken måste man ha gått en (eller förmodligen fler) 5 dagars kurs i alla fall för att få köpa:

Mary Burmeisters Text 1 & 2 – kombinerad i en större bok, med lite mer information i, vad jag kan se vid en snabb genombläddring är att hon har lagt till Jiro Murais originalteckningar, och lite mer information om meridianerna, det ska bli intressant att studera både Haruki Katos böcker, och Marys utökade Text 1 & 2.
En gissning är att man måste ha gått 5 5-dagars kurser för att köpa den här, eftersom det var förutsättningen för att köpa Haruki Katos böcker, med Jiro Murais originalteckningar.

Leave a Reply

July 2013
M T W T F S S
« Jun   Aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
