Lite mer om kosten, bl a gluten

Här är en länk till en intressant tankegång, det kan ju vara möjligt?

JSJ terapeuter som har lyssnat på mina pulser har alltid hört samma saker, i princip, och pulserna har inte ändrat sig nämnvärt under alla år jag har fått JSJ behandlingar (+ att jag då inte heller har blivit bättre, med alla mina “projekt”) – men – jag slutade äta gluten och vete för ca 2 år sedan, och nu äntligen börjar det hända saker, mina pulser börjar ändra sig, jag känner mig bättre, inflammationerna i kroppen har dämpats, osv osv. Vår kost är viktigare än vad vi kanske tror, t o m Haruki Kato har ju skrivit om det i hans JSJ bok

http://www.kostdemokrati.se/business/2013/08/11/alla-far-lackande-tarm-av-gluten/

Leave a Reply

August 2013
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
