Kurser i andra länder

Tänkte bara tipsa om att det ju inte är så långt att åka till andra länder än Sverige, om ni är intresserade av att vara med på Jin Shin Jyutsu kurser någon annanstans? 2 timmar med flyg till Hamburg, London o Amsterdam, bara lite längre till Frankfurt och Paris… Det finns många kurser på ganska nära håll, Schweiz, Belgien, Irland osv… Det är ett kul och trevligt sätt att uppleva och upptäcka dom ställen man kommer till, och jag brukar för det mesta försöka vara några extra dagar på de ställen jag åker till, så att man inte bara är instängd i en kurslokal och inte får se något av omgivningarna. Jag har bl a varit i Paris, Hamburg, London, Irland, Rotterdam, New York, San Francisco, uppe i spanska bergen mitt i ingenstans (flög till Valencia), och lite andra ställen. Jag kan verkligen rekommendera att åka iväg, det är ett bra sätt att träffa folk på dom orter dit jag kommer. Bland annat kommer jag speciellt ihåg en middag jag blev bjuden på, i Paris – hon som bjöd mig på middag bodde i en jättefin lägenhet, med utsikt över Eiffeltornet – det var lite speciellt att äta middag och titta på ett glittrande Eiffeltorn. Och i Spanien bodde vi alla på stället där vi hade kursen, och åt alla måltider där också, vilket blev en speciell sammanhållning, och vi hann med att göra lite extra behandlingar som bonus också.

Så passa på att ha både roligt och trevligt, med lite extra semesterdagar, och träffa nya spännande människor – här är länken till Mary Burmeisters Jin Shin Jyutsu hemsida, här hittar du alla möjliga klasser: 
http://jsjinc.net/pagedetails.php?id=classes&ms=1

 

Leave a Reply

November 2013
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
