Jin Shin Jyutsu självhjälp/egenvårds kurser i Stockholm

Jag (Helene Iliste) planerar att starta självhjälps/egenvårdsgrupper i Stockholm från hösten 2014 – hör av dig till helene_iliste@hotmail.com om du är intresserad! Jag kan göra helgkurser, både lördag och söndag, eller en helgdag, eller kortare kurser (halvdagar) Och kostnaden är billig, kursmaterialet kostar bara 100:- för en bok.

En första preliminär dag är planerad till lördagen 20 september, 9.00-17.00, kostnad 500:- + självkostnadspris för kursmaterialet (Mary Burmeisters självhjälpsbok 1) är 100:-

Självhjälpsboken kan också köpas online via kontoret i Scottsdale:http://www.jsjinc.net/proddetail.php?prod=1
Boken är på engelska, men går du kursen så översätter jag begrepp till svenska, som kanske kan vara lite svåra att förstå. Och det är mycket illustrationer i boken, så den är lättförståelig ändå.

Och till att börja med tänkte jag ha självhjälpskurserna hemma hos mig, i Stockholms innerstad (Vasastan) – men om ni får ihop en grupp på något annat ställe, är jag förstås flyttbar. Anmäl intresse till helene_iliste@hotmail.com

Leave a Reply

August 2014
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
