Jin Shin Jyutsu självhjälp/egenvårds-böcker till salu

Jag (Helene Iliste) har fått ett paket med Jin Shin Jyutsu böcker från Scottsdale, om det är någon som vill slippa besväret med att beställa själv från USA så har jag till salu (i Stockholm) – kan även skickas med post inom Sverige. Jag tar bara självkostnadspris för böckerna, dvs det pris de tar i Scottsdale + min portokostnad.
Och Claire Boelhouwers (i Uppsala) har också dessa böcker att sälja, om ni vill köpa av henne.
Emailadressen för beställning från mig är:
helene_iliste@hotmail.com
och Claire har adressen:
claire_jsj@hotmail.com

De böcker jag/vi har är:
Self-help book 1 + 2 + 3 – priset för en bok är 110:- alltså 330:- för dessa tre böcker ihop
https://www.jsjinc.net/proddetail.php?prod=3set

Jag/vi har också “Fun with Happy Hands” – boken är tänkt att användas för att lära barn att göra egenvård/självhjälp på sig själva, boken har söta illustrationer som kan inspirera barn. Denna bok kostar också 110:-
https://www.jsjinc.net/proddetail.php?prod=HH

Och så har jag/vi boken “Jin Shin Jyutsu for your Animal Companion” – för er som vill behandla era eller andras husdjur. Boken kostar 200:-

https://www.jsjinc.net/proddetail.php?prod=Animal

Selfhelp book 1Selfhelp book 2Selfhelp book 3Happy handsAnimal book

 

 

 

Leave a Reply

November 2014
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
