Jin Shin Jyutsu egenvård/självhjälpsböcker från Scottsdale, Arizona

Nu har jag fått en sändning egenvård/självhjälpsböcker igen, för er som vill slippa besväret att skicka efter själv från USA kan ni köpa dom via mig – jag har bok 1,2,3 och Happy Hands (boken för barn). Jag har också djurboken, men för att köpa den boken behöver man ha gått en 5 dagars kurs, annars förstår man inte hur det är tänkt att behandla djuren, eftersom man använder de flöden som man får lära sig på 5 dagars kursen – de flödena står inte i djurboken, då måste man ha Mary Burmeisters Text 1+2.

Det är bara att höra av er till mig om ni vill köpa böckerna, jag finns i Stockholm om ni vill komma och hämta böckerna, annars skickar jag böckerna (inom Sverige, med kostnadstillägg för porto)

Om ni vill undersöka vad det finns för olika JSJ böcker, kolla länken till JSJ institutets hemsida här:
https://www.jsjinc.net/prods.php?sid=8

Mina kontaktuppgifter är:
helene_iliste@hotmail.com
0706841098

 

Leave a Reply

