Jin Shin Jyutsu självhjälpskurs i Malmö 1 maj 2016

Jag (Helene Iliste) har blivit inbjuden av Berit Gustavsson att ha en självhjälpskurs i Malmö söndag 1 maj, kostnaden för den kursen är 600:- + självkostnadspris för boken 140:-
Och boken jag kommer att använda är Mary Burmeisters självhjälpsbok 1.
Självhjälpsboken kan också köpas online via kontoret i Scottsdale: http://www.jsjinc.net/proddetail.php?prod=1
Boken är på engelska, men går du kursen så översätter jag begrepp till svenska, som kanske kan vara lite svåra att förstå. Och det är mycket illustrationer i boken, så den är lättförståelig ändå.
Tiden för kursen är preliminärt 9.00 – 17.00, och jag återkommer om adressen för kurslokal snarast.
Anmälan sker till helene_iliste@hotmail.com, och betala också in en anmälningsavgift 300:- på mitt Nordea konto 3074 01 27659. Det går också att använda Swish, mitt telnr för det är 0706841098

Leave a Reply

