Jin Shin Jyutsu kurser i Sverige under våren 2016

Det börjar röra på sig lite med kursverksamheten, jag (Helene Iliste) ska ha en självhjälpskurs i Järna (söder om Stockholm) lördag 23 april, och är inbjuden till Malmö för att hålla en kurs där söndag 1 maj – båda kurserna är hela dagen, och vi kommer att koncentrera oss på Mary Burmeisters självhjälpsbok 1. Här finns mer info om den boken:
https://www.jsjinc.net/proddetail.php?prod=1

Till dom kurserna anmäler man sig genom att skicka ett mail till mig:
helene_iliste@hotmail.com

Sen kommer vi ha en 5 dagars kurs i Uppsala, där vi har bjudit in Carlyse Smyth (från England), datumen för den kursen är onsdag 4 maj till söndag 8 maj. Till den kursen anmäler man sig till Claire Boelhouwers
Info om alla dessa kurser hittar man här:
https://jinshinjyutsuheleneiliste.wordpress.com/kurserevents/
och ni hittar också andra kurser i Europa och andra delar av världen via den länken – jag kan rekommendera att vara med på kurser med olika lärare, man lär sig alltid något nytt, även om man går samma kurs flera gånger, alla lärare har sin egen lilla “touch” på hur dom lär ut. Och så är det ett kul sätt att resa, se andra länder/städer och träffa trevliga människor på samma gång.
Jag kommer att åka på kurs själv, i mitten på maj ska jag vara med på en Now Know Myself klass i Lousiville, Kentucky, med Wayne Hackett, Carlos Gutterres och Jill Pasquinelli, och sen kommer Sadaki Kato till Irland i slutet på juni, där har jag också tänkt att vara med. Jag kommer förstås att skriva om dessa klasser här, när jag väl är där 🙂

Leave a Reply

