Alternativ mässan i Skotterud, Norge

Nu är jag (Helene Iliste) hemma i Stockholm igen efter Skotterudsmässan sista helgen i maj, det var kul att vara i Norge och träffa en massa trevliga människor. Jag träffade bl a några personer som var med på min självhjälpskurs i Charlottenberg (Värmland) i januari, en sak som vi pratade om på mässan var att ha en två dagars självhjälpskurs någon gång i höst – jag återkommer med datum och mer info när vi har pratat klart om hur det skulle kunna se ut!

P1070288P1070295P1070296P1070297P1070291

1 Comment (+add yours?)

  1. Maria Isabel Ibarra Toro
    May 31, 2016 @ 12:55:16

    Vad fint. Jag skulle vara med. Nu bor jag i Brasilien. Kram Professora e Tradutora de Espanhol María Isabel Ibarra Toro (051) 32235092 Porto Alegre RS

    Reply

Leave a Reply

