Kristin Ellingsen – nycertifierad JSJ behandlare, Spånga/Stockholm

Kristin Ellingsen är en nycertifierad Jin Shin Jyutsu behandlare i Stockholmsområdet (Spånga) – här är info om henne:

Jag heter Kristin Ellingsen och jag är certifierad Jin Shin Jyutsu behandlare. Jag har alltid försökt hjälpa människor när jag har sett att de behöver det. Det knådas i nacken, då är jag där på en gång och masserar.

I 2014 gick jag Friskvårdsmassagekurs på Axelssons. Jag tyckte om att massera, men ville hjälpa mer. 
I mars 2015 hittade jag Jin Shin Jyutsu, blev alldeles lyrisk och gjorde min första kurs april 2015 i Uppsala. Instruktör Natalie Max.
I februari 2016 gjorde jag min andra kurs i Strasbourg i Frankrike med instruktör Jed Schwartz.
Efter min tredje kurs i Amsterdam i Nederländerna i augusti 2016 (instruktör Susan Schwartz) blev jag certifierad. 

Jag är tacksam över att Anita Westö (som har 12 års erfarenhet med Jin Shin Jyutsu) tog mig under sina vingar. Vi har bytt behandling sedan april 2016. Sedan augusti 2016 har även Helene Iliste (som har 25 års erfarenhet) förbarmat sig över mig. Det är guld att ha såna erfarna och mänskliga mentorer.

Mitt företag, mysliv Sverige, har nu knutit an till Bokadirekt.se
Du är mycket välkommen att boka tid via

https://www.bokadirekt.se/places/mysliv-sverige-16563

eller du kan nå mig via www.mysliv.se Tryck ”Boka tid” knappen, den är länkat till Bokadirekt.se

Jag ser fram emot att hjälpa just dig att leva ditt mysliv med balanserade energier!

Varma hälsningar
Kristin Ellingsen
Mysliv Sverige

kristin

Leave a Reply

November 2016
M T W T F S S
« Oct   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
